Saturday, July 31, 2010

he , him or u

salam all ... ary ny x byk nk story .. just nk luah kan cket jew ...smlm akuh fight ngan sayang akuh .. then akuh off phone .. sayang , i bkn x nk on .. tp tension .. geram ngan u .. then , mlm akuh follow mak akuh g bisnes .. ok .. mak akuh swoh bdak yg akuh rase mcm dye x de harge diri tu amek kitorg .. akuh x nk naek ketew dye but mama x nk g sorg .. dengan keadaan yg terpakse , akuh g .. situasi dlm kls ..
1 : akuh x bwak phone .. n so bored .. cmpai nk tertido .. but akuh pkai lens . so , tahan jelew matew cmpai merah2 matew akuh ..
2 : akuh ddok sorg , then mama pgl ddok sblh dye .. then , tbe2 mama pgl bdak tu ddok sblh akuh .. b4 mama pgl , akuh nk ddok kt sblh corg budak kacak ny .. so then , bdak yg xde harge diri tu x kn kaco idop akuh ... but mama da pgl dulu .. redha ...
3 : kt kdai mkn .. i'm not going to talk to him ! akuh ddok .. then tbew2 dye dtg ddok sblh akuh n nk try hold my hand ! hey tgn kotor jgn sentoh tgn i ! tgn i bersih tau ...
4 : bengang yg teramat sgt smlm .. akuh x nk jmpew dye cgt2 ... benci cgt2 ... menyampah cgt2 ...

hey ! 1 things yg weird accually .. smlm adew sum1 hantar hamster .. that thing yg akuh nk cgt2 bela .. akuh da dpt , but akuh sbnr nyew x arap cgt bnde tu .. akuh just nk bnde tu utk time2 akuh boring .. then , mama bg lens baru ! hehe :) thanx ma , n thanx 4 da hamster ..

ary ny : pg2 bgn tidor , bukak jew matew da xde org dlm bilik mama .. waaa! every1 g mne ?! turun bwh n tgk , dorg kt bwh .. so , akuh jelew yg lewat bgn ny ? haha .. maklum lah .. these 3 weeks bz jew .. then , mama ask me tuk hantar dye g kew stokis .. dye nk kua ngan kwn dye a.k.a bisnes partner .. then , pas tu akuh ngan adeq g kutip uet kt org , then isik minyak kereta , then pusing2 buang duet .. then baru kamy alek umh .. haha :)
that's all jew kot .. pendek jew an ? hehe .. salam :)

Thursday, July 29, 2010

x perihatin langsung !


hee ! akuh nk mara cgt skunk ny ! huu .. td akuh kua .. ok .. fina larh mse mule2 tu .. nmpk org bute nek tangge .. ok .. then , tibe je kat kaunter monorail hang tuah , org tu nk beli tiket .. org yg kt dlm kaunter tu just pggil jew .. n terkial-kial org bute tu g kt suare tu .. ok .. akuh lex lg tgk lakonan tu .. then , blew org bute tu da beli tiket , sepatot nyew pekerja monorail yg bertanggungjawab tu pergi lew punch kn kad monorail tu .. tp dye wat bodo jew .. akak kaunter tu mungkin sibok nk layan customer .. but adew 1 lg staf , wat xtau n boleh tgk jew?! fuck off !! si kepale botak tuh wat bodo n tgk jew .. ish ! baran akuh tgk .. kesian dirg yg kurang upaye tu .. hey! perihatin lew cket even dorg tu bukan kaum ko ! ko melayu ! tunjok lew baek ckit .. geram btol akuh tgk .. :)

conversation

saye : mama , kanape mama x ske ZUL ?
mama : bkn mama x ske zul .. cume mama rase wktu kakak nk pikir pasal kawen lmbt lg .. mama x katew zul tu x ok n mama x katew mama skew tulang .. kakak , berkawan x slah .. kawan lah selagi kakak nak .. tp jgn serius lg .. nanti mase kerja byk lagi org yg boleh kakak pilih .. mama xnk nanti kakak menyesal ngan pilihan kakak .. mama xnk ape yg da happen kt mama , kakak kena juga ...
saye : tapi ma , zul tu baek .. zul x mcm yg mama pk .. zul tu ok .. zul x wat apew yg tulang wat kat ijat ..
( my mum wondering.. apew yg tulang da wt kt i ? )
mama : apew yg tulang wat kat kakak ?
saye : ma xyah lah tau .. bia ijat ngan abg je yg tau .. mls lah nak cerita ..
( ijat bukan nak simpan secret tu ma .. but ijat xnak nanti mama benci kat tulang .. )
saye : ijat x nak tulang tu .. atas ape yg dia da wat , ijat x kan terima dia .. ijat just nak zul jew ma ...
mama : ye .. tapi tunggu dulu kakak .. byk pilihan nya .. kalau nak tinggalkan org , jgn terus lari .. sikit2 .. jgn saket kan hati org ..
saye : hm .. apew2 jelah ma ..
( i keep pray to god .. hope my mum bukak mate n hati dye tuk terima zul as my wish .. YA ALLAH ... kau jodoh kan lah akuh dgn hamba mu yg bernama MUHAMMAD ZULFAKHRI BIN ABD MUTALIB ini ya ALLAH ... sesungguh nya dye lah org yg paling bertanggungjawab dan boleh membimbing akuh ke jln mu .. kabulkan lah doa ku ini .. amin .. )

Wednesday, July 28, 2010

hari ini

salam .. hari ny ok jew .. nothing special .. butt td dye anta akuh cmpai umh .. hehe .. bkn apew .. just eppy glew blew adew org teman titew cmpai ke umah .. huu .. thanx my little syg :)
pas tuh ktorg g lepak mamak jap .. then g carefour .. tthen ktorg pown bergerak alek .. but b4 tuh akuh tapau roti tisu .. cdap beb . hehe :D
2 jew kot ary ny .. ngeee . salam

Saturday, July 24, 2010

Saturday, July 24, 2010

sedih yang teramat sangat :(

salam .. showie if jap g akuh berkate2 kureng ajar .. 1st of all .. akuh nk mntk byk2 thanx kt org yg da mlu kn akuh , kt org yg da kutok bf akuh , kt org yg da tudoh2 bf akuh , kt org yg wt akuh rase bnci nk alek umh dye ... 2nd .. akuh nk mntk maap kt syg akuh .. sume ny akuh nyew psal cmpai u kne sound mcm tuh .. i pown xtau pew yg dye x puas aty cgt cmpai dye down kn u cmpai mcm tu skaly ..
ok .. akuh x slh kn dye .. mmg dye mak akuh .. but dye x bley nk wt sesuka aty jew .. pahal nk kongkong idop akuh ? y ?! akuh da ckop bsar tuk pk kn yg mne baek , yg mne x n yg mne btol .. hey ! korg pnh ter pikir kew nk bersuami kn lelaky yg lgsg x tau nk hormat korg .. lelaky yg gatal .. lelaky yg xtau malu .. lelaky yg berlagak dgn apew yg dye adew . lelaky yg buat bsnes but dye x buat .. means .. dye just mengharap kn org jew .. lelaky yg x pnh nk membantu korg dlm bsnes sedangkan korg ny down line dye ... l;elaky yg kedekot .. lelaky yg berkire n just akn bg uet kt korg as "pinjaman" ... lelaky yg rapat ngan korg but nk sumthing else dri korg ... lelaky yg x kuat pegangan agama .. lelaky yg hanye pk uet segala2 n uet bley tarik pmpuan .. lelaky yg buat baek dpn parents korg but blakang parents korg mcm 'hanjing' .. lelaky yg x tau solat n xtau agame byk sedangkan dpn parents korg berlagak alim .. lelaky yg berlagak sopan .. "lelaky yg xde harge diri" ... tu conclude dye .. korg nk kew ? mzty korg x nk kn ? akuh xnk lelaky mcm tu .. but y mak akuh sibok nk akuh ngan lelaky mcm tu sedangkan akuh ade pilihan yg lagi baek dpd pilihan dye ?! pilihan dye akan wt akuh sengsare n x bhagie ... apew lebih nyew lelaky tu berbanding lelaky yg aku pilih .. maybe lelaky yg akuh pilih ny kuat berckp n skew bergurau but dye larh satu-satu nyew my "mr. perfect" .. x bley kew mak akuh accept jew lelaky yg akuh pilih ... maybe dye bkn dari keluarge kaye mcm lelaky yg x de harge diri tu ..but duit bley d cari .. n my mr.perfect ngah usha kan tuk diri dye berubah menjadi senang .. mungkin bkn ary ny .. but spe tau ecok2 dye kaye n lbey kaye dpd lelaky xde harge diri tu ? y my mum do this to me ? y ? ya ALLAH .. pls bg akuh kekuatan .. akuh x nk kehilangan mak n org yg akuh syg ... dye segale2 nyew tuk akuh ...
dear my mr.perfect : i love u , i need u .. i miss u .. i wanna be with u .. n always be beside u ,... pls don't leave me .. pls don't go far2 away from me .. i love u when u love me .. i syg kt u .. syg cgt2 .. tlg bg i kekuatan tuk terus kn hubungan ny ngan u ... tlg support i ... thanx support i wt bsnes ny even u wt bsnes laen .. but i jnji i akan wt bsnes yg u wt if ny da jd kt i .. thanx support i blew result i terok cgt .. i'm glad have u by my side blew i dalm kesusahan ... thanx pujok i blew i gado ngan mama .. thanx sntiase pujok i blew i x nk alek umh mama .. thanx pujok i tuk lupe kn sume yg da jd .. thanx sbb sntiase syg i even mama wt mcm tu pd u .. thanx cgt u .. i xtau nk ckp mcm mne .. i malu cgt blew mama tudoh u bkn2 .. i x nk alek , i xnk gerak bsnes , i xnk g kls .. tu sume dari diri i bkn u .. i mntk maap sbb i , u yg kena .. pas ny even i x ikhlas nk alek , i akan alek walaupun tuk 1 ary .. i love u so much dear .... :(
dear mum : ijat x sgke mama akan bertindak mcm tu .. ijat x sgke mama akan mara kt zul sbb org yg akan merosak kan idop ijat . ijat x sgke mama akan mara ijat n zul sbb org yg pura2 baek tu .. ijat x sgke mama akan wt ijat mcm ny .. ijat btol2 x sgke ... zul tu org sebaek2 org tau x ? if bkn sbb zul , ijat x kn stay n study kt kptm ny ... if bkn sbb zul , ijat da mati kebulor kt cny .. if bkn sbb zul , ijat x kn jd matang mcm ny .. if bkn sbb zul , ijat x kn appy mcm ny .. if bkn sbb zul , ijat x kn alek umh jmpew mama ... n if bkn sbb zul , ijat x kn tunai kn solat 5 wktu ... zul yg da bimbing iajt bkn kerol .. zul yg da mematangkan ijat bkn kerol .. zul yg da ajar apew erti sbr bkn kerol .. zul yg da ajar ijat apew tu syg .. bkn kerol .. zul yg ajar ijat hormat mama bkn kerol .. zul yg pkse ijat tunaikan tanggungjawab ijat bkn kerol .. zul yg ajar ijat apew erti kehidupan bkn kerol !! ma ! sedar r ma .. kerol tu baek jew kt dpn .. belakang ma setan pown x mcm dye .. ma , ijat mntk maap if ijat x alek umh .. ijat kecik aty cgt kt ma .. ijat syg zul n ijat tetap ngan pilihan ijat ,. ijat x kn sekali2 pilih or terima kerol .. ijat tetap ngan zul .. what ever happen pown .. pas ny if ijat x alek , mam xyah nk slah kan zul .. tu sume apew yg ijat nk .. ijat just akan alek umh abah jew .. ijat x nk alek umh ma .. ijat x nk sbb kerol ma ketepikan ijat ..
salam :(

Monday, July 19, 2010

:) life change again (:

paste ♥ this ♥ on ♥ someone ♥ wall ♥ who ♥ made ♥ you ♥ smile ♥ somewhere, ♥ sometimes ♥ in ♥ your ♥ life ♥. ♥ It may ♥ suprise ♥ you ♥ but ♥ check ♥ out ♥ how ♥ many ♥ come ♥ back ♥. ♥ Thanks ♥ alot ♥ for ♥ making ♥ me ♥ smile ♥

huu .. ary ny akuh da delete dye "K" dpd FB akuh .. then , i hope my mr perfect trust on me again .. em .. btw ,, everythings bout him akuh da put dlm Fb .. so ,, guys .. ayoh larh komen syg i tuh .. hahaa ..

for today .. pg2 td akuh terlepas kls COS217A ( database) .. uwaa ... apew lew madam katew t an ? huu .. madam , i really sory .. i'm late lorh madam .. ecok i janji i akan mcok kls u .! hehee .. td g kls math .. all my probs is settle .. akuh rase akuh dekan kot sem ny .. amin ........ hehe .. 2 jew .. i'm so glad akuh dpt eppy n gelak2 alek ngan dye .. i love u cgt dear .. salam :)

Sunday, July 18, 2010

today :)

salam .. i hope tomorrow will not be like yesterday ... ary ny akuh eppy cgt b'coz dpt dok ngan dye n discuss .. nanges gux uh akuh .. exactly , akuh miss mase2 akuh ngan dye dlu ... i love to be together wif him .. akuh sentiase berharap akuh dpt dok ngn dye everyday .. hm .. but dye xnk .. dye katew : "u xready lg .. so ,, i xnk larh .. " hm .. akuh xtau nk jwb apew .. dpd knl dye akuh rse akuh da ready .. but maybe btol kot pew dye ckp .. akuh x ready .. mkn mnom dye pown akuh xbpew care cgt kot .. i'm sory .. salam

Thursday, July 15, 2010

what the sucks day ever !

huu ... nk nages n nanges lg .. i'm lying to the 2 people n i wanna let them go .. but they wouldn't .. plz... plz let me go from u guys .. i dont wanna hurt u guys anymore .. i'm doing all that because i hate to be myself ! hm .. ya ALLAH .. y u give me all this . ? i'm hate to be like this n live like this anymore .. i know it's all my fault .. if it wasn't of me ,, we'll never be like this .. skunk ny dye btol2 salah kn akuh in everything .. apew2 yg akuh buat sume jd slah kt mate dye .. everythings .. seems like mcm akuh xbley nk troskn hubungan ny ...akuh x larat larh if apew yg akuh buat even x salah akan jd salah .. akuh xlarat larh if ary2 dye akan mara akuh , akan crik slah akuh .. akuh tau akuh salah .. se anniversary ktorg yg kesetahon pown akuh lupew .. akuh bz cgt kejew se tuh .. hm .. i'm so sorry for everything ... ya ALLAH .. ko tunjok kan larh apew penamat hubungan akuh n dye ny .. akuh rela lepas kan dye supaye dye akan dpt pmpuan yg lg baek dpd akuh .. akuh sedar kesilapan akuh n akuh tau dye bkn untuk akuh even dye larh yg terbaek .. walaupun akuh susah nk lepas kan dye ,, tetapi akuh tetap akan merelakan dye pergi .. kau jgn tunjok kan pd dye betape akuh syg dye .. biar larh akuh n kau jew yg tahu .. ko makbul kan larh doa akuh ny ya ALLAH .. amin .. :(

Tuesday, July 13, 2010

wtf !

salam all .. showie .. skunk ny akuh nk mencarot! nk maki hamon org ny ! cibai ! babik ! setan ! lg apew ?! taik btol ! apew mslh ko aida nk kaco laky akuh then nk kutok akuh ?! eh pmpuan ! ko ngat akuh ny bodo kew ?! xtau beza same adew dye pnting or x?! weyh! lntak r akuh nk agtau kew xnk kew .. it's up 2 me ! 2 sume hal peribadi akuh ! so ,, jgn nk sibok2 kn diri jge tepi kaen org ! kaen sendiri pown x terjage ,, sibok nk jge tepi kaen org ! cinabeng nyew pmpuan ! akuh da x skew ko ,, so , jgn nk sibok kaco idop n happiness akuh .. phm x ?! then ,, 1 more things .. pew mslh u nk back up dye ?! wat's ur probs ?! pahal back up dye ??????????????????????! apahal ?! u nk cgt kt dye kew ? kalu rse aty tuh nk cgt2 .. go ahead n pls don't u ever dare come back to me ! the war just begin ! ko tggu ary ko aida .. n u .. pls watch out of me ! both 2 of u will be dead because of my anger ! i'll do it if i want ! salam !! :*

glew dowh !

huu .. smlm everything da kantoi lol .! akuh xtau npe akuh bley jd jjor lux .. huuh .. agk nyew dye adew bce2 kot kt akuh .. kakaka .. showie syg .. everything is my fault .. n i knew it .. i tau i slh cgt2 kt u sbb i tpu u , i xjujor ngan u .. but it's the fact .. that's my self n i can't change it .. i'll try my best to change myself to be the better person :)
hm .. akuh xtau pew yg akuh nk uh .. akuh just nk study till the end of my life . cet ! poyo lew plak .. haha .. akuh nk berubah but maybe mse yg menentu kn .. akuh xpuas ag lew idop mcm dlu ..
accually ,, akuh xtau nk plih yg mne 1 .. same adew dye atau org laen .. yes ! akuh mmg syg dye .. syg cgt3 .. lbey dpd apew yg akuh adew .. but akuh xtau npew akuh tetap crik len .. akuh just syg dye .. n akuh just nk kt dye ... yg len uh akuh x pnh syg ! sumpah ! akuh x pnh syg n xpnh nk kt dorg .. dorg yg nk kt akuh .. haha .. poyo lew plak ckp cm ny .. i swear ! i just syg kt u jew syg .. pls .......... forgive me :(

Monday, July 12, 2010

now n now larh !

salam .. aaaaaaaa!!! akuh nk jerit2 jew !! mama ! apew bnde ny ?! jadual adew clash larh .. apew nk wt ny ? mls uh akuh nk g wt jdual ag ! huu ..
to my dear : syg !!! cpt larh tlg ! nk byr uet sewa ag ny .. hee!! adoyai ! apew moa bikin ny dear ?! huuuu :(

Sunday, July 11, 2010

i love my syg !!

huu .. first of all .. i'm glad 2 say hello guys n salam .. :) akuh happy larh this week .. hope bkn this week jew dye wat akuh happy .. seems like baru beberape ary kamy kapel .. haha .. even da 1 year akuh rse an .. mara2 akuh kt dye pown ,, akuh still syg kt dye tau x?! akuh xtau lah .. hey ! korg sukew x if parents korg yg sibok2 nk carikkan calon ?! gile !!! dpd kawen or having relationship ngn calon yg parents carik bek akuh xyah adew apew2 hubungan wif any guys kn ?! adoyai ! dlm erti katew laen kn .... akuh nk pilih cirik ciri2 lelaky yg akuh nk .. lntak lew dye gile kew ,, apew kew .. all is my own taste ok ?! so ,,, for my mum n my own dad ... : pls ... let me choose any1 i want ! i da bsar ok ?! so ,, bia kn i wt keputusan i .. i tau yg mane bek n yg mane burok ! n calon yg i plih of course dye SEMBAHYANG ! ada phm ka ? syg .... u always be mine n i always be yours .. love u lots :D

Friday, July 9, 2010

satu hari bersama sayang

huu .. .ary ny akuh eppy glew uh .. hang out ngn syg akuh .. org yg akuh xdpt nk buang n org yg akuh syg cgt .. so ,, who else an ? zulfakhri lol .. huu .. ary ny puas glew kot hang out ngn dye .. from 11 a.m till 10 p.m .. so ,, hmpir half of the day we're hanging out 2gether .. so ,, perasaan .? happy even sumting bad happen bfore we go back home .. slh phm cket uh .. cm biase lew .. but then kamy still ok till now .. so many things kamy discuss td .. about wat happen last nite ,, what happen last 1 month .. huu .. so ,, insyaALLAH .. akuh akn try tuk jd ok till the end .. akuh syg dye cgt .. :D
the end
yang benar
Izzaty Ibrahim

Wednesday, July 7, 2010

after 1 year n i still love him

salam .. setelah sekian lame nyew akuh x update this blog ,, ary ny akuh nk update .. huu .. sepanjang sem break ny x putus2 akuh gado ngn dye .. lots of probs akuh n dye da wt .. then i thought i nk balas alek ngn apew yg akuh da wt serta yg telah akuh lemparkan kt dye .. accually ,, akuh syg glew kt dye just maybe kamy jaoh that's y lew kamy always gado2 .. ary tuh akuh terlampau mara cgt2 until akuh lepas kan kate2 x spatot like we're over ! it's means akuh ngn dye da xde apew2 .. but ktorg x bley .. after 1 year being 2gether ,, rse nyew byk bnde ktorg da lalui .. n baru skunk akuh sedar sumting .. dye larh lelaki yg akuh nk for all this while .. then .. now akuh sedar yg akuh xbley if jaoh2 ngn dye .. to my dearest syg : accually i miss u lots .. byk bnde yg i nk cgt u wt tuk i .. cm mse2 yg da lpas .. i nk u lyan i cm dlu .. i syg u cgt2 .. ny bkn just kate2 jew ok ? ny srius tau ! i wanna to change my life become better but i donnoe y i can't leave my old life .. i know it hard 4 u 2 accept u i can't dear .. i love 2 be wif u n like 2 be my ownself .. i'm sorry 4everythings dear .. love u n never change .. salam syg ..

Monday, May 17, 2010

smile :)

huh .. this sem make me very3 upset .. n surely my mom also .. if she knew wat i had done here for this 1 sem .. stupid ! idiot! everything r ! tnsion .. y akuh kwn ngn dis kind of rude girl ?! if i didn't know u guys , i'll never live with lots of probs ! hmm .. dugaannya .. sbr jelew slagy bley .. but ingat .. once korg da pijak pale akuh ,, mmg akuh x kn dpt maap kn korg guys .. bodo ! ok .. thanx 4 being my friends n thanx sbb bg pengajaran kt akuh .. kne pndai pilih kwn .. ok .. so ,, be matured zatty .. smile :) salam ..

Thursday, May 6, 2010

bodo!

cpew yg ckp nme mara kua ary ny ?! cbai ! akuh bru plan nk amek ! bangang ! geram3

Tuesday, April 20, 2010

our time together

syg akuh nanges sbb x sangke akuh syg dye cmpai mcm ny kot :D
ye suap tp tolak cmpai kt muke akuh .. geram geram geram
cup cakes yg di edit oleh lean n yatie :)
kapel syira n apis .. sweet
kapel zila n naim .. manis jep
kak lean .. :) mane joe ? ish3
haa . tu pown joe .. maap :D
ny yatie lorh .. :)

salam .. hehe .. mlm ny sgt3 happy tuk akuh .. bahagie lorh .. hehe ..se akuh bwk dye g domino's tuh dye nanges .. bab ary tuh akuh jnji nk bwk dye g domio's but cancel bab se tuh kt umpunk point .. kecik n my budget pown x bpew nk adew .. n akuh decide nk bwk dye wt kt domino's .. then ,,, kamy pergi lew kew domino's .. hehe .. then dye nanges .. maybe sbb terharu akuh tunaikan jnji kot .. but a promise msty d tunaikan .. then dye da jamah c ket mknan tuh ,, akuh bukak kotak kek .. dye terkejot cgt bab akuh tempah cupcakes n with our picture .. n dye nanges makin terok .. hey ! all my life ,, susah lelaki nk nanges sbb terharu ! huh ! he's the 1 ! agaga .. then kamy makan dengan happy nyew .. dengan apis , lean , joe , naim , yatie , syira n zila .. wat the happy day today ..? hehe .. syukur tuhan .. berjalan dengan lancar nyew .. thanx to all you guys for coming n dinner with us ... i'm glad to say that u all r my true friends :) love u all n also my syg :D

suprise tuk die


hehe .. ny lew cup cakes for him .. cute x ? pnt pk cne nk wt decorate dye .. n ny lew hasil nyew .. simple but cute cgt . hehe .. dtg dari jaoh tau .. bkn dkt .. haha :D .. ok larh .. nk g mnd . nk kua ... pupye :)

Tuesday, April 20, 2010

it's the day !

saye bosan-bosan
huhu .. ary ny byk berita gumbira .. 1st : akuh x sbr nk tggu mlm .. n x sbr nk tgk apew rupe cup cakes tuh .. 2nd : kak lean dpt cek .. n that's the very2 good news .. so , xyah lew dye nk tggu2 n cdey2 bout loan dye .. then ,, the 3rd : adew sumting yg wt joe happy .. dye x yah nk kne pkai phne dye yg probs ag .. then for me n by bf ,, kami sgt eppy sbb kami baek jew ary ny .. even blew dye dtg lmbt , kami still baek n x gado .. hehe .. woohoo ! wat the happy day ?! hehe .. eppy cgt ,, n mlm t akuh upload phto cup cakes tuh ye ? x sbr rse nyew nk tgk .. hehe .. n the best things is .. kamy da hampit 10 month :D huhu .! happy nyeew .. finally i found my soulmates :D nggeee

Monday, April 19, 2010

jumaat dan saptu yang lalu

selepas siap nak kuar umah

silver man .. kat pc fair KLCC

saye nak g mlm anugerah HAI-O

huu .. ary jumaat ary tuh nk balek tp x jd alek ,. .bab da ptg cgt an .. so ,, akuh xjd alek bab mls nk pnoh2 dlm tren (KTM) .. so , akuh pown tunde tarekh pulang tuh kew hari ahad .. smentare xtau nk wt apew ary jumaat tuh ,, ktorg pown g lew KLCC .. then cmpai kt sne .. ktorg kena menapak g kew celcom cntre ... sbb nyew yati adew probs ngn number dye .. n akuh pown adew urusan gux .. then ktorg pown berjalan alek kew KLCC .. cmpai jew kt c 2 ,, ternampak plak bnde yg x sepatotnyew .. jmpew lew paten n mas wif kapel .. adoyai .. saket pale akuh tgk mkew dorg .. but ,, bia lew .. then ktorg g tgk p fair .. ngat kn nk alek cpt sbb botak kejar bas ,, tp , xjd .. ktorg alek dkt kul 6 .. then pas tgk2 ktorg alek lew .. cmpai jew kt umh kul 7 kot .. x bpew sure plak ... then ecok nyew akuh g plak HAI-O nyew majlis .. ayoyo .. jmpew plak c tulang .. hehe .. pas amek anugerah ,, ktorg g minom2 , g makan2 .. n g pulang kew umah .. tu jew lew .. nothing special lorh .. ok lew .. ecok cup cakes akan tibe .. love it ! salam

Thursday, April 15, 2010

td wat RAHSIA BULAN KELAHIRAN kt facebook

inilah hasil nyew .. haha .. besh gux tau maksod bulan lahir ny an ? hehe

Sifat Bulan Lahir untuk bulan Disember ialah:
* Sangat setia dan pemurah. * Bersifat patriotik. * Sangat aktif dalam permainan dan pergaulan. * Sikap kurang sabar dan tergesa-gesa. * Bercita-cita tinggi. * Suka menjadi orang yang berpengaruh dalam organisasi. * Seronok bila didampingi. * Suka bercampur dengan orang. * Suka dipuji, diberi perhatian dan dibelai. * Sangat jujur, amanah dan bertolak ansur. * Tidak pandai berpura-pura. * Cepat marah. * Perangai yang mudah berubah-ubah. * Tidak ego walaupun harga dirinya sangat tinggi. * Benci pada kongkongan. * Suka berlawak. * Pandai buat lawak dan berfikiran logik


Wednesday, April 14, 2010

suprise dear :)

salam .. hehe .. last 4 aprilda genap akuh ngn dye selama 9 bulan .. so ,, akuh rase teruje cgt n akuh ngat nk clebrate ngn dye ... x sngke dowh lame gux akuh ngn dye .. akuh ngat nk smbot kt umh t .. syg gux dye kt akuh .. so ,, d sebab kan akuh teruje cgt ,, akuh pown tempah lew cup cakes .. 36 bijik .. byk an ? tu mmg adiah yg akuh rase bkn senang lew nk bg .. bab akuh xde mse nk tmpah2 ny .. so ,, skunk ny akuh adew kn mse tuh .. hehe .. mmg special kot dye ny .. so ,, cupcakes tuh akuh nk bg se kt mne pown akuh xtau sbnr nyew .. wt tnpa rancang dowh .. huhu .. anyway .. I LOVE YOU dear .. :) t akuh upload photo cupcakes tuh ye blew dye sudah siap d hantar :D

Thursday, March 25, 2010

ary ny sehari bersame mu

saya syg dia jep

dia memang kureng gemar snap photo
bowling kt TS .. buang2 mase jew

hehe .. salam .. pg td bgn jew da kul 11 .. kls pg terpakse akuh ponteng sbb x bgn pg td .. haha .. the kol dye ,.. ajk dye kua .. bab kak lean ajk kua .. alarh akak syg akuh tuh .. hehe .. then g lew kua bab nk tgk ctew How To Train A Dragon .. then kamy g lew dgn aty yg seronok .. pas cmpai jew kt lrt, dye da tggu akuh .. akuh agk lmbt juge mase tuh .. so ,, wat xtau jelew .. haha .. pas tuh tros grak g kew Times Square .. boring .. cmpai jew sne g kaunter tiket wayang .. argh ! jmpe aga kuh c ADLI ZAIM .. asik2 jmpe dye .. redho jelew .. pas tuh g le bli tiket then amek lew 3D nyew .. RM16 .. then g lew tggu kak lean .. tggu punyew tggu dye pown cmpai .. tros pk2 nk g mkn kt mane .. then kamy wat keputusan tuk mkn kt johnny johnny's .. (showie if salah eja .. xngat cgt .. hehe) then kamy da kenyang mkn stimboat , mkn ncik putey sume tuh , kamy g lew kew bowling plak .. nk memenuhi mase yang terluang .. main lew 1 game .. then the end , joe menang .. haha .. pas tuh baru larh kamy bergegas ke panggung .. tgk diam2 jew kt dlm tuh .. pas abis jew ktorg kua ngat kn nk alek jew .. tp ... ujan plak .. x jdik lew alek kew umh .. kamy pown pusing2 dlm ts tuh .. g kdai sane , g kdai sini ... huhu .. then da pnt cgt kamy alek .. cmpai je kt umh , akuh mnd n mcj ngn dye .. n skunk mau g tido .. salam .. :) happy day without enemy ..

semalam bersame syg

my ID card & my LRT ticket to cempaka
Alice In Wonderland .. Golden Screen Cinema TS
mau gi tido sudey

salam .. all .. ny ctew smalam .. pg2 akuh bgn then nk g kelas ,, tbew jew kt kolej akuh pown di beritahu yang kelas math di cancel kan ats arahan lec akuh Sir Faiz Nor .. then akuh kua untuk pegi kew cempaka then jmpew syg akuh d sne .. jmpew jew dye , dye katew dye lapar .. kamy gerak semula kew pandan jaye .. g kt bank .. amek uet dye then g lew kew kdai .. b4 g kdai tuh terpk plak nk amek borang tuk student mcok kew kolej akuh ny yg x seberape ny .. pas amek jew tros g mkn .. blew da mkn rse mls plak nk g kew kolej .. ngat kn nk g kew JJ jew tp ,, arah tuju kew lain plak .. ktorg g lew ts .. haha .. pas cmpai jew ts ,, ktorg g amek mp5 yang anta repair ary tuh .. then dye katew bnde tuh kt kilang plak ... so ,, dye bg akuh yg baru .. hahaha .. dpt lew yg bru .. then pas tuh da xde hale tuju ktorg g lew tgk apew movie yg besh .. then tertarik plak nk tgk ctew Alice In Wonderland at GSC TS ,.. hehe .. not bad larh ctew tuh .. best pown ye gux .. hihihi ... then dlm panggung tuh akuh ngantok cgt .. tp x nk tdo bab t rugi jew uet .. haha .. pas tuh ktorg g mkn then alek .. btw ,, mse mkn tuh akuh nmpk dlu ktorg ngat dye lew kwn tp upe nyew talam 2 mkew .. fuck off! dye dok appy2 ngn musoh bodo akuh .. fuck larh .. ngat dunie ny bsar cgt ? kcik jew dunie ny lew .. kowg lgsg x ngat jase akuh n syg akuh ea? tggu lew .. hari pembalasan akn tibew .. huhu .. as tuh , kamy pulang ngn keadaan pnt .. smbil jln ke lrt tuh akuh melayan kn syg akuh .. hehe .. then blew cmpai kt lrt ktorg tros senyap bab msing2 da pnt glew .. pas tuh ktorg g ke pandan mewah n dye anta akuh pulang ke rumah .. dlm otw pulang tuh akuh bley plak tido ats moto ? hehe .. pnt cgt syg .. maaf ye wt syg risau .. pas tuh cmpai lew kt umh .. n b4 tido snap2 photo dlu .. huhu ... then pas snap2 photo tido cmpai le kew pagi .. :)

Tuesday, March 23, 2010

ary ini dan baru sebentar tadi

semase sedang exam .. sgt larh bosan tgk paper tuh

sayang akuh sedang melayan lagu yang di pilih nyew

selipar akuh yang tersangat larh cumel

ni lew tempat kami melepak & lebih detail kamy karaoke

hype guys ... huu .. pg td akuh ngn lean wat pertame kaly nyew ktorg g klas bsnes jam 8 pg .. huhu .. kalu slalu mmg xdpt lew ktorg nk g .. bab terlalu awl cgt an ? hehe .. so ,, pas kls bsnes akuh jmpew dye .. pd mlew nyew baek jep .. pas tuh kamy gado .. haha .. tros x jd mkn akuh ny .. xpew ... pas tuh pd jam 12 tgh ary , akuh ddok exam cs dlm bhse pnjg nyew comp stucture .. huhu .. not bad larh exam tuh .. nk katew snang x gux , nk katew susah pown x gux .. huu .. so ,, just ckop mkn kot .. then pas dpd exam tuh akuh pown g lew crik dye .. lapar lol ! crik dye then dye bwk akuh g mkn .. akuh pown dpt lew mkn nasik lemak kukus ayam berempah .. hehe .. then kamy pulang .. but b4 tuh akuh da ckp ngn dye nk g pjbt pos .. akuh nk pos surat or lebih detail borang .. so ,, then akuh xtau cne akuh bley bantai kan mengamok kat dye .. huhu sorry syg .. terok akuh ngamok kt dye td .. then akuh nanges .. xtahan doe ! ntah knpe akuh rse saket cgt aty ny .. dye pujok akuh then lbey kurang kul 8 mlm dye cmpai n amek akuh bwk g mkn mlm n berbincang .. huhu .. ops! btw ,, lpew plak nk agtau td ktorg nk g ts .. pas tuh ngah sdap2 ats mto tbew2 nmpk adew JPJ .. dye dgn pntas tros patah balik melawan arus .. waaa!! sgt larh tkot saye td .. haha .. jgn buat lg ye syg .. i tkot bangat .. pas tuh dye bwk akuh g karaoke jap .. akuh pown g lew lyan karaoke tuh sementare tggu kul 10 .. so , g melalak puas2 ngn c dye .. syg kt u .. syg u cgt3 ... cinte kt u .. cinte u cgt3 ... rindu kt u ... rindu u cgt3 ...

Monday, March 22, 2010

yesterday ,, las two days n just this evening

salam all .. due ary lepas kamy bersame2 gado n alek kew rawang .. yes! dye anta akuh but then dye g kew umh kazen dye .. hehe .. so ,, that nite kamy lepak 2gether .. huhu .. gmbr yg bwh skaly tuh menunjukkan kamy bersame pd ary tuh .. pas gado2 n nanges2 kamy pulang ,,, kalu x , kamy nk lepak umh abg don .. tp ,, x jd .. hihi .. dye swoh gux akuh alek kew rumah ary tuh bab akuh da jnji ngn parents akuh nk alek ary tuh .. the nex photo ialah gmbr akuh ketika bgn dari tidu .. mse tuh akuh mcj2 ngn dye tbew2 akuh tertido .. so ,, just sleep n mimpi2 pasal dye n pasal mcm2 lg .. then bgn jew dari tidur akuh mcj ngn dye alek .. then gado jap .. pas tuh mlm tuh membew abg akuh dtg .. dye bwk skaly ex akuh .. tp xpew .. akuh just wt bodo .. let past be the past .. hehe .. then the other picture is my money in my tabong .. uet yg akuh bersame dye telah simpan dlm 2 weeks ny .. lots rite? yes .. it is rm53.10 .. but akuh nk cmpan ag .. rase nkmat blew cmpan uet syiling ny .. itulah nikmat idop ... n the top picture of me with him mase ptg td .. di kedai makan .. ngah lepak setelah pulang dari umah masing2 .. saye x kiss dye n saye x jilat dye .. just a picture .. nothing i did with him .. sjew amek gmbr mcm tuh .. hihi .. ok .. that's all for today .. salam :)

Sunday, March 21, 2010

single is simple .. double lots of trouble

salam .. if u ask me wether single or double ,, i would like to choose single ..for me ,, double is a lots of trouble .. guys not underrstand girls ... and for guys ,, girls never understood them .. hey guys !! open ur eyes !! when u wanna meet a girl , they always wait for u .. until for many hours .. they keep waiting until they bored .. they get angry with u but they keep it as secret .. they will release it when they hurt so much with u guys .. bkak minda n aty .. pk r guys .. ktorg pown adew aty n perasaan .. so ,, if blew ktorg da boring ngn pangai korg ,, jgn slh kan ktorg blew ktorg crik lain n mntk tgl kn korg .. ktorg pnt phm korg yg x pnh adew aty nk berubah .. komitmen korg pown x de lgsg .. mse mlew2 korg nk mntk kapel tuh bkn maen lg komitmen korg .. tp blew da kpel ,, wah2 .. mcm pencacai jew ea korg wt ?! ish3 .. mmg x ptot btol korg ny tau .. huhu .. that's all .. salam

Thursday, March 11, 2010

ecok !

salam guys .! ecok dye kne g summer camp .. wat am i going to do without him ? alone ? here ? at cheras ? huu .. i'm going to cry .. :( help guys .. dye g tgl kn akuh mggu ny .. akuh x nk dye g .. td akuh da ckp jgn g .. p dye katew ok .. then , blew akuh tnyew alek , dye katew nk g plak .. hmm .. wat ?! akuh x cye larh kt dye .. but kalu dye terjatuh aty kt girl len se kt kem tuh nk wt cne an ? x de jodoh .. dalarh rmai girls nk kejar cgt dye tuh .. hmm .. wat ever larh .. ALLAH tntu kan segala nyew .. hmm .. aty2 kt sne syg .. salam :((

Wednesday, March 10, 2010

guys

give me a spirit to study in this course .. huu ... ilang minat blaja sejak my mum nk tukar kn kolej n amek arkitek ,.. wihoo! best dpt amek arkitek but cdey nk tgl kn course ny .. hihhi .. daaa

Saturday, March 6, 2010

7:28 p.m

hey guys .. apew nk post ea ry ny ? i xtau nk post apew kt blog ary ny .. haha .. nothing to post .. so .. just ... blablablablabla .... haha ..ecok alek cheras .. miss bb here i come .. haha .. damn ! ngee ... blupblupblup .. haha .. that's all .. tataa :)

Thursday, March 4, 2010

AZRAQ gone .. let gone be by gone zatty

salam .. hm .. xtau nk ckp apew .. ary ny akuh da hancor kn aty sorg laky yg sentiase adew ngn akuh .. hee!! stupid u zatty!! sal ko ny zatty?! bodo cgt g tros terang td ?! adoi !! kalu akuh tau , akuh cmpan bnde tuh cowg2 .. why zatty? azraq gone .. dye da xde ag wujud dlm kamus idop akuh .. never .. akuh da try lupew kn dye .. but x bley .! hee!!! muhammad zulfakhri bin abd mutalib ,, azraq da x wujud ! ko bnci r akuh !! ko pk kn diri ko tuh cket .. jgn pk akuh cowg2 .. xyah nk kecian2 ngn akuh r .. IZZATY!!! azraq da xde lah .. xde ag .. waaaaaa!!!!!tension .. alone is better for me :(

Tuesday, March 2, 2010

saket

kene trik rmbut ,, pas tuh kene sepak terajang plak .. bpak akuh pown x pnh blsah akuh cm tuh .. saket nyew .. sengsara nyew idop akuh .. abah .. tlg ijat .. rase x nk alek bkt bruntung ag .. bek xyah adew adeq .. dye x de snang idop akuh .. abg akuh cirik xpnh bntai akuh cmny .. dye bkn adeq p binatang .! menggigil bdn akuh dye wt .. pas tuh dye seret akuh cm binatang .. fuck off!! kalu akuh adew uet ,, mmg akuh xkn bg sesen pown uet akuh kt ko larh babik !! bengkak bibir akuh dye sepak .. perot akuh pown dye sepak .. nk muntah rse nyew .. ya ALLAH .. tabah kn larh akuh .. kalau bkn sbb mama , xde akuh nk alek umh ny .. saket nyew ... mama , ijat mntk maap .. ijat nk alek umh abah ecok .. xtahan dok cny ngn bdk babik ny ..love u ma

Tuesday, March 2, 2010

a day after day

em .. i don't think i can accept him like before .. seems like my heart not with him anymore .. sorry dear ,, my heart had been closed for u .. tawar aty saya ny da skunk .. no more love for the guy .. but i'm not a lesbian ok ! i'm still straight .. hehe .. but ,, just i'm need my time to be alone .. huu .. so ,, pls don't disturb me .. so ,, if u wanna be fren with me , can .. why not right ? just i'm not sure about my status ..

Saturday, February 27, 2010

i love you sgt

well ,, salam .. dear darling Zulfakhri .. yes!! i hate u !! but u know wat? i love u n need u .. really need u .. yes! i'm mad of u .. but i really care bout u .. dear ,, why don't u understand me ? did u know i hate all that ? never ? dear ,, i can't cry of u anymore .. i'm sick of u .. single life is better for me .. i'm too young for u .. so , leave me .. pls leave me

Friday, February 26, 2010

i hate u dude

nothing to write tonite .. hm .. nothing special about him tonite .. juz very broken heart wif him today .. yeah bicth !! i know u r going back to ur home town .. but remember .. i adew aty n perasaan .. i'm still alive ..! i'm not dead yet !! i doing averything for u bicth ! it's not to hard for u do wat i wan ..! i juz wanna u beside me yesterday .. is that very hard for u ? why dude ?! yeah!! i know i'm not that perfect as ur mom .. but pls .. i don't wanna be as perfect as ur mom .. i juz wan u accept me as ur family .. it's so hard for u .. plz dude .. don't find me n pls leave me for these 1 weeks holiday .. i need my own time for me to think bout us .. i hate u damn much dude .. but i always love u bicth .. hm.. bye3 for now .. :(

Wednesday, February 24, 2010

kau

pg td bgn2 jew twos caket perot menyerang .. waa .. tension .. menangis kot akuh pg td .. hehe .. pas tuh kol dye swoh dtg .. then dye pown dtg .. pas tuh kamy kua .. g lew ts ,.. then kamy g lew tgk mvie .. bab akuh nk tido .. caket cgt prot akuh .. mtew ngantok nk rhat .. so ,, se tgk mvie akuh tido jew .. smbil syg kuh d cc .. hehe .. syg abg cgt .. mooachx ! pas tgk mvie kamy tros pulang .. eh .! da mcm wt karangan se zman skola .. haha .. mvie apew kamy tgk ? x ngat tjok dye .. percy n the thief of lightning bolt .. lbey kureng cm tuh lew tjok nyew .. haha .. thanx tuk today syg .. that's all for today .. bdan caket n nk rehat .. salam .. :D

Tuesday, February 23, 2010

23 feb 2010

ary ny akuh p jmpew dekan .. ngat kn bley tukar kls ary ny .. p xdpt plak .. adoyai .. dye swoh akuh stay kls yg same .. p ssah gux lew nk stay kls tuh .. huhu .. what ever lew .. td perang gux .. p ok kot skunk ny .. haha .. tuh kn hobi kamy bergadoh .. mlm ny moa g jj lorh .. merayap .. hehe .. pas tuh x sbr nyew nk tggu ary kames ny .. puake niang rapik the movie .. hehe .. xsbr nk tgk ctew antoo tuh .. i'm waiting .. haha .. syg akuh tuh ngadap agme jew .. heee !! t lew .. akuh bg mkn joystic tuh bwu tau .. hehe .. msak sup cdap gux an ? hehe .. ok for now .. salam :D

Monday, February 22, 2010

kau kentot!!

aaa!!!!! akuh bnci ko !! ko fedup ngn akuh an?! get out of my life !! akuh tggu ko lmew .. lpar lak tuh .. p ko bley wt bodo jew .. babik !! lapar nyew ma pyot .. huu .. zulfakhri jht !!!!!

Sunday, February 21, 2010

ary ny lorh

td akuh bgn agux2 dlm kul 12 tgh ary .. hehe .. well ,, cuti an ? pas tuh terindu plak kt syg akuh .. akuh ngat nk g tmpt dye bab nk tman an dye mkn n tman dye ary ny .. cian dye .. windu ibu dye .. so ,, akuh dtg tuk tman dye .. hehe .. syg bha sama mu .. then .. kul 3++ akuh grak n tibe tmpt dye dlm kul 5++ .. hihi .. jmpew dye then mlepak .. lmew gux mlepak kt swimming pool tuh .. ngat kn nk mnd .. p ijn plak .. p xpew .. pas tuh x lmew pas tuh maklong n paklong dye dtg .. huh!! bpak sgan akuh .. huhu .. p akuh tgk dowg ok jew .. p yg akuh mushkil ny .. cpew gurl yg maklong dye ckp tuh ? maklong dye peramah gux lew .. hehe .. tuh jew tuk mlm ny .. akuh nk mcj syg akuh ... daaa .. salam